A girl that live in her world ♥ +Follow | Dashboard
What's mine is mine.
Diaries ~~ Herself ~~ Mine ~~ Shout



♥ Half of the year
Monday, 2 July 2012 • 23:50 • 0 comments
Assalamualaikum. Hi peoples! How your school, guys? Is everything going fine? I hope will be always fine fine. How about me? I'm just fine. Now, I'm very busy with my study because "Trial Spm" is coming soon. Imma die. Tajuk post kali nih ialah "Half of the year". Ehem ehem.  Apakah? Jeng jeng jeng jeng............. Sila baca perenggan yang seterusnya.



Seperti yang kita maklum, tepat pukul 12.00 am nanti iaitu bersamaan 3 July 2012 merupakan hari Selasa. Don't laugh!! Tak lawaks pun. Sebenarnya, tarikh tuh sangat bermakna bagi aku. On 3 January 2012, I was turning from single into in a relationship. Yes, my heart was taken by him until now. Our relations already half of the year or more detail 6 month. Alhamdulillah and I'm very grateful to Allah swt.

In this 6 month, banyak dugaan yang aku hadapi dalam pertahankan hubungan nih. Gaduh tuh takkan pernah lepas. Kita selalu gaduh kan Danial? :p Tapi itulah gaduh pun pasal benda remeh-temeh. Masing masing macam budak kecil. And kiteorang tak pernah face to face even dah 6 bulan in relation. Ahaks, itu kelakar. We are love long distance relationship. Siapa kata cinta jarak jauh tak boleh kekal? You must change your expectation.




Awak awak awak............... Awak mengajar saya menjadi seorang yang lebih sabar. Ya, sabar dengan perangai awak yang panas baran. Ego awak jangan cakaplah. Kalau korang nak tahu ego dia lebih tinggi daripada menara kuala lumpur tuh. K I'm lying. Awak pernah mengalah dengan saya tapi saya lagi selalu mengalah dengan awak kan!! :b

Dear, awak.............. Saya sayangkan awak tahu. Allah tahu berapa dalam sayang saya pada awak. Awak tak percaya? Cuba tanya hati saya. "Dear heart, who do you love?" "I love a boy named Danial Afif. I do love him until I can't describe it with words". I do love you.

Awak orang yang selalu marah saya, awak orang yang selalu sakitkan hati saya, awak orang yang selalu buat saya nangis tapi awak orang yang selalu buat saya senyum. Awak nih pelik. Tak pernah saya jumpa lagi. Awak tahu kalau awak cakap macam tuh akan buat saya sakit hati tapi awak tetap cakap macam tuh. Bila saya merajuk, bukan nak pujuk. Tapi.......... Awak tetap pujuk jugak. Ihiks.




Happy 6Monthsery, Danial!! I'm sorry tonight I can't on my phone. I wish I can but I'm sorry. Nanti ada masa saya cuba call awak eh? I want our relation will be longer and longer until Jannah. InshaAllah diizinkan Allah. Kita doa sama sama eh awak? Last word, I love you like a love song baby. Ahaks, sila muntah sebaldi. Goodnight & takecare. Lots of love, Reen ♥


GirlBehindTheScenes 




Older Post | Newer Post