A girl that live in her world ♥ +Follow | Dashboard
What's mine is mine.
Diaries ~~ Herself ~~ Mine ~~ Shout



♥ Just You
Wednesday, 14 March 2012 • 12:08 • 0 comments



Assalamualaikum. Hi semua! Hmm rasanya dah lama kan Reen tak update blog? Serious I really miss you all! You miss me? I know you miss me right! Okay joke joke. I'm gonna rarely online after this. Well busy with my life actually. This year I will take a big big exam called SPM. So I must work hard on it. Eh! Not work hard but work smart right? InsyaAllah, I really hope I can score 9A+ to make my parent happy as I got my result for UPSR & PMR before this.

I  had read my cbox and wanna to say Thank You for who follow me and visit me. Ada beberapa yang request tutorial and I'm so sorry! Reen bukan tak mahu buat tutorial cuma I'm not too pro for editing blog. I'm just editing on my own and look people's tutorial. So I give you a few link that you can find tutorial : - McJ Tutorial,Kemetot chomel and Leetha. Just click okay?



Awak sorry for late update about our monthsery. Tapi saya dah wish awal kan kan? Sorry eh sayang? Ehem ehem testing testing. Danial, banyak yang saya nak cakap. Tapi tak terungkap dengan kata kata. Cinta tak semestinya melalui kata kata kan? Saya sayangkan awak sehingga saya tak mampu nak katakan sebesar mana sayang saya pada awak :') Kita berjauhan tetapi sedikit pun tak mengurangkan sayang itu. Kita selalu bergaduh tetapi itu yang buat saya makin sayang awak. Kita jarang contact tetapi itu yang membuatkan saya makin rindukan awak. Sayang, I love you! Nothing that I can give you, just my loyalty and love for you.

Awak post video satu lagu yang awak cover nih dekat wall saya then saya dengar lagi hari nih. Hmmmm tup tup air mata saya mengalir. Saya rindukan awak. Awak mesej saya " Saya nak tengok berapa lama awak boleh hidup tanpa saya! ". Hmmm lagi mengalir air mata saya. Awak saya tak boleh hidup tanpa awak walaupun sesaat. Saya sentiasa merindukan awak setiap detik setiap saat. Saya minta maaf sebab benda kecil saya merajuk. Maafkan saya, Danial :'/

Maafkan saya sebab terjiwang pulak tiba tiba. Hahahahahaha. Cuma serius saya tengah jiwa kacau sebab gaduh dengan si dia. Okaylah Till here. Assalamualaikum. Lots of love, Reen ♥


GirlBehindTheScenes 




Older Post | Newer Post