A girl that live in her world ♥ +Follow | Dashboard
What's mine is mine.
Diaries ~~ Herself ~~ Mine ~~ Shout



♥ Danial Afif
Saturday, 14 January 2012 • 16:41 • 0 comments



Assalamualaikum. Sekian lama aku tak update blog. Banyak perubahan yang berlaku. Sampaikan aku senyapkan diri buat seketika. Kini aku cuba kuatkan diri untuk update blog. Korang tahu kan aku dah break dengan si dia? Kali kedua dia buat aku macam tuh. Peh hati hancur berkecai! Allah yang faham perasaan aku. Alhamdulillah waktu aku jatuh terduduk ramai beri sokongan. Syukur ke hadrat Illahi. Amin ya rabbal alamin.

Mesti ramai yang pertikaikan kenape dlm masa yang singkat aku jumpa pengganti si dia? Mungkin ada yang mengatakan aku terlalu terburu-buru. Aku pun terasa sebegitu. Tapi aku dah penat asyik terperangkap dlm dunia kesedihan. Aku teringin merasa kebahagiaan. Tolong jangan tuduh ape-ape okay? Dan lelaki yang mengganti dia dalam hidup aku ialah Danial Afif. Macam mane aku boleh couple dengan dia?

Pertama sekali dia add aku semula di Fb kerana sebelum nih danial ada krisis dengan si dia. Itu korang tak perlu tahu. Danial tetibe call aku then aku pun tak tahu macam mana dia tahu aku dah break dengan si dia. Wow -.- Okay dia beri semangat dan macam-2 lah. Then suatu malam, danial ajak skype. Aku pun skype dengan dia dari pukul 11 malam sampai pukul 5 pagi. Dalam masa yang begitu lama macam-2 kami bercerite. Haha dia buat aku happy, dia main guitar sambil menyanyi. Mungkin masa tuh buat aku teringat pada si dia. Tapi aku lupakan jelah. Then tiba-2 dia minta aku beri peluang pada dia. Banyak kali dia merayu. Pendekkan cerita, aku terima dia. Kenapa aku terima dia? Ya mungkin aku nak lupakan si dia. Aku pun berfikir untuk teruskan hidup baru. Aku akan cuba menyayangi dia dan terus menyayangi dia :'D

Danial, maafkan saya sebab saya bukan girlfriend yang perfect buat awak. Saya nih jahat kan? Maafkan saya awak untuk beberapa hari nih, Saya pun tak jangka perkara macam nih berlaku. Tapi saya dah cuba tekad saya akan cuba jadi girlfriend awak yang terbaik. Saya sayangkan awak. Awak jangan lah risau :'/ Saya tahu awak kuat jealous. Maafkan saya. Saya akan simpan janji saya selagi awak simpan janji awak sayang!

Aku berharap sangat hubungan nih dapat kekal. Insyaallah awak kalau ada jodoh tak ke mana. Aku tahu Danial banyak jaga hati aku sampai hati dia pun terasa. Maafkan saya sebab asyik sebut nama si dia. Saya akan cuba berubah. Awak bagi saya masa eh sayang? Dan saya harap satu perkara daripada awak. Saya harap awak ikhlas sayangkan saya. Kite tahu kite nih sangat jauh kan? Nak jumpa pun lambat lagi :'/ Saya harap awak setia dengan saya. Saya setia awak. Jangan risau saya masih fikirkan perasaan awak.

Danial, 3 haribulan 2012 awak curi hati saya. Dan awak kene ingat, awak jaga eh hati saya nih? Saya penat dah awak :'D Saya beri awak peluang dan saya harap awak hargainya peluang itu. Dan awak jangan risau jauh di sudut hati saya, saya sayangkan awak. Please I dont want just because of this small matter you change. I miss the old you. I wanna be the best for you. I will try and keep try Danial :'D Please forgive me dear.

Kalau pasal Eyraa, saya bukan tak bagi awak berkawan dengan dia. Tapi dia tuh dulu pernah flirt dengan si dia. Saya tahu dia ex awak. Tapi saya cuma takut. Awak faham tak? Saya penat kecewa! Tapi bile saya baca mesej awak bila saya tanya satu soalan nih awak jawab dengan singkat iaitu " Entah ". Takpelah kalau awak rasa saya membebankan awak, awak terus lah berkawan dengan Eyraa. Saya tak boleh nak halangkan sayang?  I love you Danial ♥ Thank sebab awak sudi nak menjaga hati saya dan sabar dengan kerenah saya. Apa-apa pun saya minta maaf tentang perkara yang terjadi.


GirlBehindTheScenes 




Older Post | Newer Post